godnatt

Anonym om ....:
kan inte du ta bilder varje vecka på dig i kanske shorts och sportbh typ så man ser hur din kropp förändras av all träning :D

Jag har faktiskt tänkt på det. men njaa.. bilder på min kropp är inget jag vill lägag ut haha ja förutom min header bild som lisa tvingat mig att ha:P Men kan faktiskt ta en bild typ nu och sen en bild om kanske en månad så får jag och ni hoppas på reslutat:)



Dagen idag har spenderats med Lisa som vanligt i skolan och sen då höhö "mrs hemlig" hihi.
och juuuste imorse träffa jag på Fabian på bussen, var sååå länge sen jag såg honom blev verkligen glad över att träffa honom.

Imorogn blir det staden efetr skolan med Lisa och hennes pojkvänn anton, ska kolla på skor till mig hehe.
Efter det troooor jag om jag orkar paddla mig ner till najaden (ska lära mig att länka till deras hemsida) och hoppas på att orka köra ett tränings pass. Kvällen ska festas med Lisa :) jiiihuu det är heelg igen :D !!!

puss och godnatt :)

p.s blir jätteglad när ni komenterar och säger att jag har en fin blogg :)!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0