....

Ska faktikst skriva om paow nu...
Tänk på det där ganska mycket mellan henne och Hugo. Tycker att det är väldigt tråkigt att det är bla bloggläsare som har förstört i deras förhållanden självklart inte bara men det är mycket skitsnack bland bloggläsare hit och dit. Jag förstår inte riktigt grejen med det hela. Ni somnu läser hennes blogg och komemr med dumma komentarer, visst ska inte sitta här nu och försvara henne men jag menar helt allmänt. Vems blogg man än läser så ska man inte sitta och komentera en massa skit rent utsagt. Tex kissie jag gillar inte alls henne, men det är inet så att jag sitter coh komenterar hennes blogg om hur hon ser ut osv. Alal ser ut på sitt sätt och är på sitt sätt. Och tacka gud för det, jag menar tänk om vi alla såg likadana ut och betedde oss exakt likadant hur skulel inte världen se ut då ? Nej jag tipsar bara om att sluta skriva sånt på andras bloggar !! Som det här nu med paolina och Hugo, jag kände paolina en gång i tiden sen lång tillbaka. Ser vi varandra är det klart att vi hälsar och därför vet jag hon rä en himla skön tjej ! Hon har varit allt måste jag säga fjortis, punkare osv. Jag tucker själv det är fett BALT :D. Ni som läser henne blogg dåra elelr andras som kissies dessie elelr era kompisars osv sluta komentera en massa elakt!! helt ärligt det är inte snällt! "Mobbning" på internet är nog det fegaste man kan göra, absolut det fegaste. Var baar tvungen att säga det.

Det här är absolut inte ett försvar för Paolina elelr någon annan, utan jag tog bara det som ett exempelt. Jag själv blir väldigt ledsen om jag får elaka komentarer och verkligen jätteglad nrä jag får fina och snälla komentarer !!

Puss från MIG !


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ta bilder varje vecka på dig i kanske shorts och sportbh typ så man ser hur din kropp förändras av all träning :D

2010-10-07 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0