trött tjej hejhej

Hejhej, kom hem vid halv 6 tiden efter att har varit inne istan och filmat . Haha det var riktigt kul faktiskt :) Somnade så fort jag satte mig i soffan, och vaknade med ett ryck och trodde jag var sen till skolan så sprang upp men sen efter att ha kollat på klockan noga så var det inte som jag trodde. Blev ingen träning orkade inte stressa iväg och det kändes som mitt huvuvd skulle exploderna när som helst, sov bort huvudvärken sp nu är det bra igen :)
Juste haha Lisa sa att hon såg mig på idol, inte helt omöjligt eftersom vi satt där hela natten och väntatde att få komma in. Så jag ska föröska leta upp det avsnittet och se. Jag sprang in i en kamera när vi sprang så hopas inte det kom med haha :)

Nej ledsen för tråkigt inlägg men men..


En bild på mig från balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0