Nyblogg;)

Hej nu är ett en ny blogg igen.
Jag lovar att den här gången ska jag hålla den fin och fräcsh eller ja ska föröska lova.
Min kamera är dock fortfarande pajj så kommer inte komma så jättebra bilder förmodligen men det kommer så fort som möjligt fixas :)

Lite om mig själv.

Jag heter Nicole och är 15 år gammal, född den 28 december 1994 väldigt sent jag vet.
Jag heter Nancie somm mitt bloggnamn för att Nicole var upptaget och så heter min syster Nancie och jag har alltid velat byta namn med henne.
På fridtiden umgås jag mest med vänner och har även börjar komma igång med träningen igen hur skönt som helst.
Jag går i Mediagymnasiet i nacka i 1:an hur kul som helst:)
Var jag bor just nu kan jag inte riktigt svara på.. men mamma bor i Haninge och pappa i Tyresö.
Jag skulel gissa på att jag är ca 160 cm lång men tror jag växt ( hoppas det iaf, hehe)
Jag är otroligt dålig på att blogga men tänkte att jag ska försöka bli bättre på det nu.

Mer behöver ni nog inte veta om mig just nu, ni kommer märka och se hur jag ser ut hur jag bor vad jag har för syskon osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0