ny duschad

Kom recis ut från duschen träna så årt idag att jag höll på spy, försökte ta ngn snygg bil men nej ville inte fastna överhuvudtaget på ngn bild. Imorgon blir det yttligare merträming med Annie och Emelie om inte vi ska in och fota oss för någon blogg hehe trevligt trevligt:) Senare ska jag träffa Elin saknar henne jättemycket faktiskt och jag kommer bosätta mig hos henne denna helg. Stort tack till dig som alltid finns där !
Har hunnit med att städa hela rummet va inte riktigt så jobbigt som jag trodde det skulle vara hehe men ja nu är det rent och fint. Lyckades inte lägga mig så tidigt igår så tänkte jag göra ett nytt förösk, ska brassa på lite te och sendan blir det sängen för mig. Godnatt



vackert på mig och min bror, orkar inte vrida bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

försöekr du blir spinkig eller!?!?!?

2010-09-23 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0