Du är värd guld !



Jag vill att du ska veta att du är det absolut bästa jag har. Misstagen jag gjort då jag svikit dig är nog en av de största jag gjort. Du är så enormt speciell för mig och det menar jag verkligen. Du är den person jag vill förlora sist. Utan dig fungerar jag inte. Jag vill att du ska veta Elin Torsler att jag uppskattar allt du gör inte bara för mig utan även för andra. Du är en så enormt fin vän. Jag är så himla glad att jag träffade just dig, jag är så glad över att just jag får äran att vara din vän. Trots allt som hänt mellan oss så är du helt enkelt det bästa för mig. Glöm aldrig att du är världens finaste person och du förtjänar det bästa.

Jag älskar dig Elin Torsler


Kommentarer
Postat av: bella

sv. du är gumman! och förlåt såg inte de du skrev på fb förens du loggade ut, de måste ändras påå !

2010-10-01 @ 10:49:16
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0