-

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? vet faktiskt inte
har du varit riktigt RIKTIGT kär? ja
Vad tycker du om kärlek? det äcklar mig
När kramade du någon sist? idag
Kramade du någon speciell person? Elin Torsler
Har du svårt för att bli kär? a nu
När kysste/hånglade du med någon sist?  ett tag sen
Är du singel? Ja och glad för det
När fick du senast en komplimang? En elldeles för bra nyss

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
tror inte de
Playat? nej !!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? tror inte de
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Nej
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? ja
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tagit droger? nej
Dryckit? Ja

Vad har du på dig när du sover? trosor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
Är du ensam nu? ja i mitt rum iallafall

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? Elin Hutman och Micke tror jag
Fick dig att gråta? Hampus
Du gick på bio med? shiit..vet inte

dom senaste 48 timmarna har du..
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Jag tror faktiskt inte det
Sjungit? ja
Saknat någon? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0