You've made Lisa pissed of

Okej, nu börjar jag bli arg. Nicole skrev ut allt det här om Johan i hennes blogg, vilket jag tycker var starkt av henne, det är inte alla som skulle våga "erkänna". Och sen kommer ni, hennes läsare som inte vet ett piss om henne, och skriver en massa skit! Får jag fråga, är det någon av er idioter där ute som vet om hon gjort något med Johan eller inte? Dom enda som vet är jag, Johan & en till.

Jag säger bara kasta första stenen den som är utan synder, vissa av er är så otroligt patetiska som måste nappa på varenda liten grej man gör & snacka om det bara för att ni inte har något bättre för er. Skaffa er en fucking hobby eller något. Det är INTE eran business vem Nicole håller på med, vill ni henne något kom fram till henne och säg det face to face istället för att sitta och kommentera hennes (eller andras) bloggar OM henne. Så jävla typiskt haninge style att folk som bara har hört det från någon som kände någon, typ måste skriva på facebook "aa så omoget att ta folks ex lalala". GAAAAAH, you are pissing me of, idioter. SKAFFA ETT LIV!



/ LISA PREMBERG! Jag står iaf för vem jag är när jag skriver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför blir alla så arga när två ex träffas? För båda två är ju "ex" till Elin Johan var tsm med henne och Nicole VAR kompis till henne.. Dom va inte ens kompisar när dom började träffas?!

2010-10-23 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0