svaren !

Vilket gymnasium går du på? :)
Mediagymnsiet i nacka men ska snart byta :)
Vad gör du på friitiden?
Umgås med Lisa helt klart:) haha nej men eller jo umgås rätt mycket med Lisa igen vilket jag är väldigt lad över. Vi festar, rider, har lugna kvälar och har otoligt roligt ihop:)
Vad är det bästa du vet att göra?
:)
Kram
Rida på en äng, att bara släppa hästen och låta den på sticka iväg så fort den bara kan :)

 

Varför ger du inte bara upp hampus? Han vill ändå inte ha dig. Det är ju därför han Har träffat en ny
haha va? Vad kom Hampus in någonstans? Jag har aldrig skrivit om honom i den här bloggen ?

Varför barakåde du och victoria larson förut?
För hon blev på G med min brorsa bakom ryggen på mig, hahaha...

 

är du verkligen gravid?
nej
vem är isåfall pappan?
Ingen

hur gaaalet kommer det inte bli när vi drar till dalarna på lovet???!? :D
SJUUKT GALET !!!!

är du gravid? :O
nej !

Hej!
hur lång e du?
hmm.. ingen aning men runt 1,60. 1,63 :)
hur mycket väger du?
Vet inte, och vill absolut inte veta..
solar du solarium?
ja ibland :)
favorit färg?
hmm.. ingen aning. Men gillar staka färger:)
haha kommer inte på något mer, din blogg e super :D
Tack så jätte mycket :) kram

 

hur träffades du och lisa?
Hmm.. jag vet inte det har nog hon mer koll på.  Men hon va tillsamans med Victor förut som var nära vän till mig så genom där skulel jag tro:)
super bra blogg. och måste säga att du är otroligt vacker :) kram
Tack, åh tack så jättemycket blir så glad när ni säger sånt:)

är det sant att du har någon sjukdom eller något som gör att du tappar håret? är det sant att du har någon sjukdom eller något som gör att du tappar håret?
Nej, det är ingen sjukdom. Jag undrar verkligen vem det är som frågar det här, för det har varit otroligt speciellt för mig.... Men det är så att jag har tappat väldigt mycket hår för att jag stressat så mycket. Jag har även fått magkatarr. Men just att jag tappar hår kommer då och då.

har du något komplex med din kropp? :)
Ja, och för mycket...

Hur är det mellan dig och Elin Hultman? ;)
Jag skulle säga att det är BRA, för jag är glad över att jag inte vi är vänner längre. Med tanke på att jag har fått reda på hennes rätta ja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0