sköönt

Jätte skönt att vara hemma efter ett pass på gymmet nyfärgat hår och ledig dag från skolan :D Tagit en massa fina bilder med Elin Torsler Och Lisa Premberg:) Bilder som jag och lisa ska ha till en grej i skolan. Imorgon blir det det skola bläää, nej kul att träfaf sina söta vänner skola och sedan träning :) najjs najjs !!!

Lite smakprov från bilder vi tog idag :)










elin va typ full när hon kom hem till mig :P haha
jag lagade min egna mat idag :) hihi





bombar med fler bilder senare :)



Kommentarer
Postat av: EVELYN

Jättefina bilder!



Har två frågor...



Vart är din sjukt fina beige halsduk köpt? och var det längesen..tänkte om den finns kvar?



Sen hur kan du vara så smal och brun hela tidne?! :O

2010-10-05 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0