skolan

Då sitter man här IGEN i skolan. Som Lisa säger vi har ingen alls koll på hur man redigerar  en film på datan så det gör en kille "niklas" i vår grupp just nu :)  Fan när jag vakna i morse ´trodde jag det var helg men icke sa nicke det var det inte... nej men jaa DET ÄR JU LOV PÅ FRDAG !!! hur härligt är inte det ? Det blir inte bara en "ALL IN"  helg för Lisa och nicole nej en !ALL IN!" VEEECKA ! skit najjs  haha måste ju passa på när det är lov :)
Efterskolan vet jag inte längre vad jag ska göra trodde jag skulle träffa elin på en fika med det blir tydligen imroogn så.. jaa ska väl slänga iväg ett sms till min bästaste Johanna och fråga om hon vill leka med mig efter skolan elelr något sådant... vänta smsar....och ja det blir att träffa johanna efter skoan jiiiha:)


Love you girl !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0