passar på...



...att berätta eller försöka berätat hur mycket jag verkligen älskar dig. Du är absolut det bästa jag har, och det bästa jag kan få! Måste börja med att säga det och säga att du alltid kommer gå som nummer 1 för mig och ingen annan, ingen annan kommer någonsin kunan ta den plats som du har hos mig. Du är någon som ALLTID stöttat mig alltid stått kvar vid det du sagt. Du är någon jag litar på upp till 100% trots det vi tog förut. Alla gör misstag jag har gjort mina och du dina, men vi har lärt oss och jag komemr inte dömma dig för det fel steg du tagit. Nej du är den vännen jag alltid kan lita på. Alla minnen vi delat och minnen vi kommer delat är helt oförglömliga haha förutom vissa på helgerna höhö. Jag är så glad att vi hittat tillbaka, ska jag vara helt ärlig trodde jag aldrig vi skulle göra det, jag trodde aldrig vi skulel bli så nära igen. Men du anar inte hur glad jag är för att vi gjort det ! du förstår nog inte det för jag är fruktansvärt dålig på att visa det, men jag är så sjukt glad. Du värmer verkligen hela mig, ditt leende får mig att smälta ! Jag älskar att se dig le och skratta utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. Jag vet inte hur jag hade fått utan att få se dig skratta och må bra. En sak är säkert jag hade absolut inte mått såhär bra som jag mår idag. och du är verkligen DEN person som fått mig upp påm fötter igen. Så mycket som du stöttat mig alla desa 9 månader som du stötat mig varje dag, jag akn fan inte förstå hur du orkade med mig, hade jag varit dig hade jag aldrig orkar med mig själv. Men det var du bara du som fick mig att må som jag gör idag. Jag kan inte beskriva eller tacka nog för hur tacksam jag är över det. Men du ska veta att den tacksamheten kommer sitta kvar tills den dagen jag slutar att andas. Jag vet faktikst inte hur jag ska förklara med ord eller pånågot sätt hur mycket du betyder för mig. Men om jag säger du betyder allt för mig hoppas jag du förstår, jag hade gjort allt för sig. Utan dig finns det inget mig, just nu hade jag verkligen inte kunnat klara mig igenom allt utan dig. Du är det bästa ja har. Det var längesen jag sa det här till någon, men du är min absolut bästavän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0