GÄSTBLOGGARN!

TJENA TJENA, gästbloggaren Lisa is in the hood! Nicole ville så hemskt gärna att jag skulle höja hennes bloggstatus lite och gästblogga åt henne, så ja, vad gör man inte för sina vänner liksom? Ja jag kan ju börja med att meddela att jag troligen har fått svinkoppor, därav Nicoles fina prickig korv-inlägg om mig nedan. Hoppas jag har smittat dig Nicole :'( Annars då, jag var & gymmade med Nickan idag dårå, hon puschade som fan. Vilket antaligen kommer resultera i dödande träningsvärk imorgon, men samtidigt en summer 2011 body.. Hm, det jämnar nog ut sig.. Jag pratar bara bullshit nu känner jag, så tjarå.


Min sötkorv idag hemma hos henne <3 ( nicoles min när jag tog upp mina fötter mot henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0