Du evt exakt vem du är

Du tycker det är konstigt att DU inte förösker att det ska funka som vänner? Nej det konstiga är att JAG förösker att vi ska vara vänner. Att det tog slut för 2 år sedan för en annan kille ja vet du det var fel, jag ångrar det men samtidigt inte. Du kan inte vara sur på mig för det. Jag vill ha dig kvar i mitt liv och det har jag sagt så många gånger! Trots allt som hänt. Och jag förstår inte att du inte än idag kan inse felen du gjorde under tiden vi hade tillsammans. Jag har bett dig om ursäkt för mina fel så många gånger. Jag evt det hjälper inte " Har man spikat hålen i staketet så hjälper det inte med att bara ta ut spikarna, hålen sitter fortfarande kvar " Men jag har forfarande försökt att laga dom där hålen i 2 år !! men jag klarar det inte själv. Du evt att jag älskar dig hur mycket jag än hatar att jag gör det så gör jag det. Jag bryr mig om dig så himla mycket, du är en av någon som betyder mest för mig. Du är en person som ALLTID kommer finnas kvar i mitt hjärta. Jag vill aldrig få dig ur mitt liv. Jag vill aldrig förlora dig. Om du ändå inte vill förstå mig så kan jag inte göra något !! Men jag slutar inte föröska för jag vill inte att du ska försvinna, jag vill ha dig kvar hos mig föralltid. du förstår inte hur glad jag blir varje gång jag ser dig, du förstår inte glädjen som sprids inuti kroppen, Men samtidigt rädslan som kommer och tankarna, tankarna att jag aldrig mer kanske får se dig. Känslan jag fick när jag höll om dig, den värmen som kom. Det är helt obeskrivligt. Jags aknar dig så mycket ska du vet så himla mycket !! Vad än alla andra tycker och tänker om oss spelar det ingen roll, för du och jag vi vet sanningen vi vet vad som hänt och vi vet båda två innerstinne det det alltid ska vara vi två. Jag skiter totalt i vad du säger till mig, för jag känner dig bättre än vad du tror...Eller jag känner den där person jag träffade för snart 6 år sedan och jag vet att den person finns kvar hos dig. Ja visst alla förändrats och det är något bra, men snälla var dig själv mot mig. Jag vet hur du är bara bevisa det för mig, bevisa att du faktiskt finns kvar. Jag blörjar tappa hoppet om "oss" men ajg vill inte, jag vill inte sluta kämpa ! Så snälla för 100000 gången förösk lite du också. Bevisa vad du vill, säg vad du vill och förklara dig för mig så jag kan förstå dig ! För vill aldrig såra dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0