DET RÄCKER NU !!!

Nej nu kan jag inte hålla mig längre ! Men nu får alla fan sluta snacka skit. JA jag har träffat elin hultmans ex Johan carlsson JA !!! men INGEN vet vad som är mellan oss ingen vet hur ofta vi träffas inget vet exakt ALLT förutom jag Johan och Lisa. Så sluta lägga er i ! Jag är verkligen inte tillsammans med honom och för den delen vet inte någon av er som läser min eller elins blogg om jag gjort något med henne eller inte. OCH JA alla har rätt man tar fan inte kompisars ex nej jag vet. Och just därför har jag legat och bölat över det flera nätter i rad för att jag träffat johan bakom ryggen på elin. och ja jag SKÄMMS för det men jag står för det jag gör TILL VISA ANDRA !!  Jag kan även be om förlåtesle för det jag gjort ! Sen att Elin sitter och kallar mig att jag var en "nära vän" a det kanske jag var till henne för två år sen, men nu när vi varit vänner har jag bara fått höra hur falsk jag är, att hon aldrig älskat mig OSV. Jag är så trött på allt skit SÅ HIMLA TRÖTT PÅ ALLT ! jag skulle fan offra min egna arm om jag bara fick flytta här ifrån. Sen bella som säger att jag har en dålig stil aa vet du det har jag mot elin och det vet jag MEN kom inte och sög något för du har fan i mig gjort samma sak !  Jag vet jag vet att jag träffat johan har avrit fel, men jag har blivit så sårad av denna tjej så det är sjukt. ingen vän har någonsin sagt såna elaka ord till mig, såna saker som verkligen har förstört. Jag har faktikst försökt, men nu ger jag upp nu vill inte jag komma tillbaka. och därför är dte bra såhär. Du kan få skriva vad du vill i din blogg skriv EXAKT vad du vill för jag orkar ändå inte lägga ner mer tid. Jag orkar verkligen inte det det får räcka nu. Från och med nu Har du och jag ALDRIG känt varandra. Jag ska ha mina kläder och pengar och du ska ha dina kläder sen är det över och slut. ALDRIG mer, för jag orkar fan inge mer.... Jag sitter med tårar i ögonen och vill bara försvinna så snälla låt mig vara. Vill ni MIG något ta reda på mitt nummer och ring mig var inte så jävla omogna och skriv en massa skit på era bloggar eller komentarer ! Jag vill bara sätta punkt och slut på det här, för någon gång får väl alla bara sluta snacka en massa skit. Vi har valt att inte vara vänner så BRA låt det fan vara så nu ! OCH skriv till Freric mitt ex gör det för vet du jag bryr mig inte för det visar bara att du är EXAKT lika dålig som jag. Jag hoppas verkligen att det räcker nu och att ni alla fan fattar vad jag menar. Tycker jag och johan om varandra eller inte BRY ER INTE !!! SKÖÖÖT ER SJÄLVA !! okej ??!! DET RÄCKER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet!

2010-10-22 @ 16:51:28
Postat av: bella

Varför blandar du in mej för? Jag har inte gjort samma sak som du, jag skrev min åsikt i Elins blogg, jag skrev att jag tyckte att det var dåligt. JAG FRÅGADE FÖRFAN ELIN TORSLER OM DET VAR OKEJ FÖR HENNE ATT JAG OCH JESPER BÖRJA HÅLLA PÅ MED VARANDRA, OCH DET VAR OKEJ! Så kom inte säg att jag har gjort samma sak för det har jag inte.

2010-10-22 @ 17:11:08
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/
Postat av: lisa

nicole du vet vad jag sagt, skit i vad alla snackar, skit i vad alla säger, för det är bara du som vet sanningen. okej? du är bäst <3

2010-10-22 @ 17:57:31
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

prova att ringa upp elin och be om ursäkt, kanske är lite bättre än att sitta här och be om ursäkt på din blogg? väx upp för i helvete

2010-10-22 @ 20:05:04
Postat av: maja

riktigt bra skrivet!

2010-10-22 @ 23:00:31
URL: http://majaaspelund.blogg.se/
Postat av: love 2 all from peace maker

HALLLÅÅÅÅÅ å killen då Johan han e ju fak†iskt en bricka i puzzlet!!! Har inte han gjort ngt man inte borde isf...ta EX tjejens kompis???? Tycker in†e a†† ngn har rätt eller fel lite magkänsla skulle va fint, å om Elin inte e tillsammans me sitt EX elr FD kille så kan väll inte hon bestämma vem som får va me han eller inte???? OM ja vore Johan skulle ja bli sur de e väll hans val oxå!!! Å för den delen finns de faktiskt mer killar att välja på än de i haninge.... å †jejer oxå för den delen. Spräck bubblan å upptäck världen utanför de† finns en massa ( mer) intressant människor uanför "haninge bubblan" !!!!! Väx upp o ta bor† skygglapparna för ögonen.

/ love 2 all from peace maker

2010-10-23 @ 14:34:26
Postat av: Yasemin

Nicole, bry dig inte om vad alla andra säger. Det var ELIN som lämnade Johan, och om de du säger om att Elin aldrig har älskat dig blablabla så Ser ingen anledning till att du inte skulle få träffa Johan. Elin får skylla sig själv om hon inte ville ha prinsen på en vit häst, va hans prinsessa du istället!

2010-10-23 @ 21:12:27
URL: http://yaseminsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin Hultman är en hora

2010-10-24 @ 12:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0