att du orkar ...?

Jag förstår inte, jag förstår inte hur du kan göra som du gör. Jag VET att du komemr läsa dethär. Jag förstår inte hur du har mage nog att sitta på en buss sitta och säga att ditt nya liv är så bra för att du blivit av med dina gamla vänner, tänk på vad du säger. För det finns folk, folk som satt på den bussen som komemr till mig och står på MIN sida just för att du gör som du gör mot dem! Helt ärligt tänk på vad du säger och gör. Och jagVET hur mycket du sitter och pratar bakom min rygg jag vet det. Och vill du veta, jag bryr mig inte för den ända som förlorar på det är bara du själv! Du kan sitta och snacka HUR MYCKET DU VILL bakom min rygg för du bevisar bara för ALAL vilken ålig person DU är. Jag snackar inte skit om dig, varken jag elelr johan gör det. För det första har vi annat och prata om inte om dig, vi orkar inte lägga ner någon mer enegi alls på dig! Och för det andra vi har båda en gång älskat dig och står för det, därför sitter vi inte som du och pratar SKIT! för det är så barnsligt så det inte finns! Att snacka skit om ens gamla vänner är bara ren ut sagt falsk! Det som varit har varit. Jag tänker inte sitta och snacka en massa bakom din rygg, det jag vill säga OM dig kan jag lika gärna säga TILL dig, men jag har absolut inget att säga TILL dig därför pratar jag inte OM dig. Lär dig utav det. När du gör som du gör förlorar baar DU på det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0