-

Vad ska jag mer göra för dig ? Vad vill du att jag ska göra, säga tycka och tänka? Jag har försökt i ett år nu i ett år har jag föröskt att få dig att förstå. Men du vill inte tro mig du vill inte ens försöka lyssna på det jag har att säga till dig. Så mycket som har hänt mellan oss, så mycket vi gått igenom både bra och dåliga stunder så varför väljer du just den här vägen. Så länge har jag föröskt få dig att byta håll och gå samma väg som mig elelr vänta på mig och låta mig få gå samma väg som dig. Men du springer bara din egna väg lämnar mig ensam och jag fattar ingenting. Du förklarar inget för mig, jag får bara gissa mig fram och du säger att det är bra. Så länge som jag gissat mig fram, lyssnat och trott på det jag hört runt om det bra du sagt om mig, jag har bara velat lyssna på det snälla och det bra.

Men sen när jag nu kommer till dig och hör din åsikt är det något helt annat, jag litar på dig coh går min egna väg men det är också fel enligt dig. Allt jag ber dig om är en förklaring det räcker inte med " jag vill inte va tsm med dig" det räcker inte som en förklaring. Jag vill dig inte något illa, jag vill bara ditt bästa. Jag vill att du ska må bra det är allt jag vill. Men jag får inte den känslan av det, det känns som att jag bara trycker ner dig. Men ändå kan jag inte hindra mina fingrar att skriva till dig... du förstår ju inte varför. Jag har föröskt säga det till dig så många gånger, hur mycket du betyder för mig ! Du förstår ju inte och du vill helelr inte tro mig vad jag än säger till dig säger du att det är en lögn det är inte det förstå mig snälla, försök örstå mig iallafall. Jag har aldrig slutat älska dig och jag kommer heller aldrig göra det. Du är ett minne för livet och jag vill aldrig sluta älska dig.



lyssna och ta till dig


Kommentarer
Postat av: Maja

hur går det mellan er...?

2010-10-08 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0