trött och sliten

Idag har man inte varit vaken många timmar. Igår var jag på bio med Anton Lisa och Johan haha jag och johan åkte då hem tillsammans ..eller? nej efetersom vi båda är väldigt envisa åkte vi hem ensamna men till honom jag kom dock lite senare ..fan. Haha nej men somna vid typ ett och vakna runt 18.00 helt sjukt.. Pappa kom och hämta mig vid  19.00 så åkte vi och åt på namnam så hilma gott :) Suttit och fixar mina naglar igen, men gjorde dom otroligt korta så jag kan skriva på min telefon och på datan ;)
Imorogn får vi se om jag orkar ta mit upp till skolan ingen lust att träffa en viss person där faktikst som har gjort mig väldigt ledsen idag. Om jag nu tar mig upp till skolan så blir det att träffa Johan efter mysigt :)

nu måste jag ta bort alla kläder och jackor från min säng så jag har någonstans att sova...sen  ska jag slå en pling till felix och hålla han vaken hela natten:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0