skooolan

fyfan, är så sjukt trött helt sjukt ..
Vaknade hos johan idag typ 20 i 9 när bussen gick 10 i 9 .. tror ni jag ha? Haha jupp faktiskt rätt coolt:)
Ikväll blir det mysig tjej middag med några brudar härligt härligt:) Sitter i skolan och snart börjar matten.. fy min lärare komemr döda mig eftrsom jag inte gjort min läxa.. inte bra..
Efter matten är det idrott från 2 till FYRA helt sjukt, att vi slutar 4 på en Fredag !! AHH .. aja ska sluta babbla puss :) hoppas på massa bilder från kvällen :)


ja de blir dessa brudar som ska komma till mig men inte Nelly utan sophia istället :) TREVLIGT !!
Och Alice kanske tittar förbi också.. myys !


Kommentarer
Postat av: Alize

Jag kommer garanterat babe

2010-11-19 @ 14:41:26
Postat av: yasemin

och jag!:)

2010-11-19 @ 14:47:48
Postat av: Soffan

när va de du o max palacsiano hade sex ???

2010-11-22 @ 08:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0