skolan ännu en gång

Och ännu en gång är man sen... snark. Vill inte ens prata om min morgon den var HEMSK ! Har aldrig hatat min bror mer öän vad jag gör just nu !!!! ahhhh !!!
Nej det ända bra  var väl ändå att få vakna bredvid Johan :) men han åkte ju då till jobbet runt 5 imorse så, så mysigt va de ju inte haha. Nej men nej måste bli på bättre humör !
Sitter i sklan och faktikst lär mig att göra bloggar, så har precis skrivit ett inlägg där kände mig lite otrogen mot min älskade vackra blogg, men här är jag och skriver här med :) haha
Efter skolan blir det att tärna igen och sen bara åka hem och sova !!! Hur skönt som helst !
Nej nu börjar lektionen igen... måste lyssna ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0