sitter hos Johanna :)

sitter hemma hos Johanna och bara tar det lugnt, skulle blivit en natt bio men vi blev för trötta för det. Vaknade hos Johan idag gick hem och gick ut med mina fina hundar. Tog det lugnt hemma ett tag och sen åkte och träffa Johanna i Centrum där vi också träffa Alle och Tessan. Va där en stund sen åkte till Johan sa hej då för att han åker bort över helgen :( kommer sakna honom en massa:(
Mamma kom iallafall och hämtade mig så åkte vi och åt på namnam GUD så gott det var med mat hehe:) Efter maten åkte jag då till Johanna och här sitter vi nu :) trevligt trevligt.
åhh vad vacker man e... eller?
Imorgon blir det att träffa Jennifer och Sofia från skolan, vi ska befinna oss i backstage på idol och filma en massa till skolan hihi ska bli spännande :) Hoppas verkligen man får en liten tillsyn på Olle :D
kommer nog ta hela dagen.. Senare mot kvällen så ska jag hem till en kompis och parta lite :) ska bli riktigt kuuul:)
puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0