presentera mig själv

Namn: Nicole Rongione
Familj Mamma, pappa, låtasas pappa, låtsas mamma, Lillebror, storebror, Storesyster och två låtsas bröder.
Ålder: 15 år
Födelsedag: 28 december ;)
Hur jag bor: Jag bor men mamma i en villa, inte så jätte stort till skillnad hur vi bodde förut iallafall. Väldigt ljus och mycket prydnader. Pappa en lägenhet som vi nej han .. nydligen renoverat. Blivit lite ljusare men inte alls som hos mamma inte lika mycket prydnader utan mer "bekväma" saker och ting.
Var jag bor: Vega och tyresö
Hur jag beskriver mig själv med 3 ord:hmm.. skrattar mycket (dålig humor), galen, hmm ingen aning
Vänner: Jag har världens finaste vänner, är så stolt över allihopa! Jag har verkligen valt mina vänner nu vilka jag känner är ärliga mot mig och vilka som inte.
Kärlek: helt ärligt.. HATAR det !

blev rätt tråkigt men vill lägga mig och föröska sova, vilket jag vet inte komemr gå.. Hmm. JAJA:D !!!
godnatt



it is who i am !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0