min första kärlek

Juste dom här sakerna forsätter med de...

Min första kärlek
Den kom i slutet på 4an skulle säga sommarlovet mellan 4an och 5an tror jag. En kille som jag var tillsammans med i 4 år. Jag vill faktikst inte ta upp honom något mer i bloggen därför får de blir lite kort!
Trots att vi var små så att vi ett någorlunda seriöst förhållande visst det var till och från hela tiden, men vi höll oss alltid till varandra och inte någon annan. (förutom något undantag)
Den här killen älskar jag än idag och han kommer alltid finnas som ett minne. Jag komemr aldrig glömma allt med honom, det är helt enkelt oförglömligt. Både bra och dåliga saker. 4 år senare tog de slut för att allt gick överstyr, vilket jag tycker va tråkigt om vi bara kunde hålla oss till ett "normalt" förhållande tror jag att det än idag skulle vara vi två. Jag vet att vi hör ihop innesrt inne det vet jag att vi gör. Men just nu så funkar vi inte alls ihop, vi missförstår varandra hela tiden och det blir bara en massa tjaffs. Vilket jag tycker är så sjukt tråkigt. Jag saknar den här killen OTROLIGT mycket men det är samtisigt bra att vi är ifrån varandra. Men som sagt han är min första riktiga kärlek och jag kommer aldrig glömma honom jag komemr alltid minans honom och han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta trots allt som hänt och oavsett vad som än händer  !!




....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0