inte igen snälla...


Tänk efter vad du gör, jag har bett dig 1000 gånger att inte göra som jag gjorde!
Jag ställer inga krav på dig jag vill bara att du ska vara samma person som innan du träffa honom. Jag är jätteglad över att ni träffats, jag fick tårar iögonen igår när jag såg er hålla varandras händer igår på bion för jag är så glad för din skull för att du hittat någon som du verkligen tycker om!
Men lämna inte mig för de, låt inte mig gå för de! Du är allt jag behöver! Har jag dig behöver jag inget annat förutom min familj! Du evt att båda vi säger dumma saker när vi e förbannande, men vet du jag är inte arg längre all ilska har bara förvandlats till sorg. Jag är bara så jävla ledsen, det här får inte hända igen! Du kanske låter det gör de, men inte jag.
INTE för en kille aldrig någonsin !

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta,
Lisa Linnéa Thérese Premberg ******** !



man kan inte alltid vara seriös inte jag iaf... lyssna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0