hemma,sjuk trött och villl bara dö för nuet

Så sjukt trött åkte tidigare från skolan för jag jag va så himla hängig. Igår var jag då på najaden stannade till hos mamma och slängde in en toning i håret. Åkte hem med johan och mötte upp hans vän Nille, gick till willys och handla. Senare kom mamma och hämta mig och Johan hos honom så åkte vi hem till mig. Snälla underbara niglus kom för bi med elin i bilen också haha. Sen somna jag gott bredvid Johan:)
Får se om jag orkar mig upp ut sängen imorgon vilket jag verkligen inte tror men men bara att kämpa ;) vill träna så´måste förmodligen gå till skolan.. blää!
Nej nu ska jag ta mig ett glas vatten och sen kolla på TV puss och kram :)



fan vad jag saknar er..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0