godmorgon/eftermiddag

Godmorgon kan jag nog säga.. Va hemma hos Emma igår med en massa trevligt folk under kvällen blev det en massa tårar för min och emmas del så kvällen blev lite smått ledsam men kul hade vi. Åkte med Johanna mot sågen för att vi skulle sova hos henne, men eftersom hon vägrade att gå hem och bara skulle prata i telefon och snacka med massa andra i va som sågen så drog jag. Nej.. men jag mötte på David som hade skurit upp sin han och blödde så åkte med honom hem för att hjälpa honom att tvätta, vilket jag inte lyckades så bra med efetrsom jag var tvungen att sätta mig ner för blev kritvit i ansiktet och höll på svimma när jag såg allt blod hehe. Vi såg på avatar och somnade: Vaknade runt halv två elelr något så åkte jag till trollbäcken och blev hämtad av min kära mor. Ska snart gå ne roch fixa henne hår, äta och sedan får jag se vad kvällen leder mig till:)

puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0