det får inte vara sant..



Jag vet inte vad jag ska säga, elelr vad jag ska göra, jag vet inte vad jag heller ska ta vägen när du lämnar mig... fan. Att du berätta sanningen igår ... åh vet inte vad jag ska säga tårarna rinner redan. Fan jag ville inte det här, jag vill inte du får inte :( Snälla nej.. !!!
Hur långt vi än kommer hamna ifrån varandra så vill jag att du ska veta att du är en utav dom bästa jag här. Även om vi aldrig ses så vet jag att jag alltid kan vända mig till dig, jag vet att du alltid finns där. Men saker och ting måste ändras vi måste hålla ihop bättre och ses oftare, men så komemr det här....
fan nej klarar inte av det här, vill inte snälla !!! Lämna mig inte här :'( !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0