Vill bara vara hemma !

typ så - kul har jag just nu ....Sitter i bilen och bara väntar på att tiden ska gå! Herregud resan hit tycker jag gick så mycket snabbare. Nu är de snökaos också så kommer ta typ 10 timmar totalt SATANS roligt ! eller?
jaa ehm vad ska jag säga....Kan ju säga ännu en gång att jag saknar min Lisa fisa !! Lika bra jag säger det eftersom HON ALDRIG säger de till mig. hahaha... måste vara dålig vän.
Sen saknar jag verkligen Erika yasse och Alize otroligt mycket. Mina söta små solstrålar. Och Alize som varit bortrest i 2 veckor !!! Men det är ju så att jag har en sån tur att få träffa dom alla när jag komemr hem :) JIPPI !!


 helt enkelt för snygg för att visas på bild ;)


Kommentarer
Postat av: yasemin

FUCKIGN SAKNAR DIG OCKSÅ !!!!!

2010-12-27 @ 17:10:37
Postat av: Alize

Saknar dig skruttiiiiis!

2010-12-28 @ 20:06:35
Postat av: Anonym

bloggaa??

2011-01-09 @ 23:11:31
Postat av: yääzzi den c00la

BLGOGA!!!!

2011-02-26 @ 16:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0