svinkallt

Man tycker de är kallt hemma, men nope tro mig det är sån sjukt stor skillnad. Gick kanske 50 meter till middagen ( som dock sög) jag fick sjukt ont i mina ben av kylan. Och visst jag hade bara stayups (ingen aning hur de stavas) men ändå hur jävla kallt kan de bli egentligen SJUKT vilken kyla de är här. Men men då tycker man väl de är varmt när man kommer hem :)
Ligger just nu och kollar på film med familjen och bara väntar på att få åka skidor imorogn grymt myysigt :) Sista dagen ....men nej inte ett dugg ledsen för de för de betyder att när som helst får jag träffa min älskling :) JIPPI !



SNYGG TJEJ , utan bh haha . tacka gudarna att någon uppfan bröshållaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0