staden stockholm!

Hejhej, precis varit i stan med familjen. Va inne och köpte en massa skidkläder och skidsaker eftersom vi snart ska iväg och åka skidor. Ska bli riktiogt kul :) Jag har även köpt present till min lillebror och en till mig själv igen höhö :) Orkar inte ta några bilder just nu. Juste vi gick förbi där en bil vart bombad igår, askan låg kvar lite små läskigt faktikst. Nej ska nog hjälpa pappa med maten, måste alltid ha något att göra nu känner jag så jag inte bara sitter och bölar över att Johan åkt iväg. Puss och hej :)



världens bästa pappa !

Kommentarer
Postat av: vickan

hm.. jag trodde jag va världens bästa pappa?

2010-12-13 @ 21:59:09
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är klart man är bäääääst. Jag är grymers JAAAOOO

2010-12-15 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0