själv hemma

Precis varit och tränar är helt slut, sen tycker jag de är jättejääätte kul att man får gå en jävla bit från bussen eftersom bussen in till mig ALDRIG går. JAG HATAR SL !
måste säga att jag är sjukt arg, sjuuukt arg för att johan e inte hemma !:(
Saknar min plutt :( ( och jo johan du är en plutt och inte jag)
Skönt att vara hemma själv iallafall, ska knata ner och ta en macka till middag, är aldrig hungrig efter jag tränat... hmm. Sen imorogn blir det iallafall skola,träning och sen julbord med familjen :) Mysigt:)
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen puss på er !



haha, vet inte varför jag gillar den här bilden men cool är den!
Men snälla gode gud, ta mig dit NU !
Jag ber !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0