patetiska människaa !!!

haha något som är sjukt,
är fan vissa människor hur dom ORKAR.
Nu säger jag verkligen inte att jag alltid gör rätt, men denna gång följde ag mitt hjärta. Du ditt lilla äckel ren ut sagt, du gör saker och ting bara för att jävlas. Men vet du forsätt med det du gör, för det är bara DU som förlorar på det. jag ska inte säga att jag inte bryr mig för det gör jag. Men något jag vet är att det inte är äkta! så ditt lilla äckliga kräk, ta och försvinn bara, snälla. Sluta föröska vara som alla andra, sluta lek äldre än vad du är. falsk liten äcklig myra är allt jag ser dig som. Så jävla liten, finns ingen annan jag bara har mer lust att bara trampa på och gå vidare. Jag menar jag har ALDRIG någonsin gjort DIG illa men ändå är du den där männsikan mot midag som du är. FÖR du ser vad jag gjort mot de människor jag tyckt mindre om, OMOGET! riktigt omoget, jag har ALDRIG ***** ALDRIG gjort DIG illa (förutom nu) !!!!! Tänk på det istället ! IDIOT!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0