lyckades inte

lyckades inte hålla mig pigg nog att vara ute.. fan
Kul att man sitter hemma ikväll igen dock kom jag nyss hem men ändå varit seg hela kvällen. Längtat som fan till helgen så man slipper tänka på att ens pojkvän super sig PISS full varje DAG så han inte ens hittar hem... KUL! nej själv sitter man hemma som ett emo och ruttnar, för har inte ork till något annat. Jättekul också att ens pojkvän ringt en SÅÅÅ många gånger den här veckan och spc nu när han vet att jag åkt på lunginflamation! ÅH ÄLSKAR ATT HA KILLE !!!!!!!! eller..?
nej riktigt humör, tänker hoppa in i en dusch, blir alltid på bättre humör av de, sätta mig framför tv och mysa med mina hundar ! Godnatt !!

SJUKT JÄVLA SEG DATA !!!!! GÅR INTE ATT LÄGGA IN BILDER AHHHH ! HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0