hos johan

Godmorgon, vaknade upp hos Johan mysigt mysigt:) har precis ätit frukost och ätit en jätte god kaka som hans mamma bakat :) Idag ska jag kanske med in till stan med Johan och hans mamma, sen blir det iallafall att åka hem till Bafrin för att fira hennes Lillasyster, så ska jag vara med att hjälpa till lite:)

Igår så var jag hos Alize och åt middag med Alize och Yasse. Alize hade gjort vääärsta goda maten med efterrätt till oss, UNDERBAR!!!!! Jättemysigt va de.
Just nu sitter jag och lyssnar på när johan och hans mamma viskar om vad han ska köpa till mig, hahaha jättedåliga.
Nej nu ska vi snart hoppa in i duschen puss och heeej :)



my love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0