förlåt förlåt

jag vet jag vet jag suger på att blogga, men har verkligen aldrig tid hittar på en massa hela tiden. Är de inte skola är de jobb om inte vänner och även pojkvännen herregud. Just nu sitter jag iallafall hemma hos Johan, skulle egentligen jobbat hemifrån idag men tar mig ork och åker till skolan ändå och splear lite duktig:) Under den här lilla tiden har jag hunnit med massa olika grejer:) jag har jobbat,gjort naglar sett harry potter (grät) träffat min syster varit på sjukan cA 3-4 gånger osv. Idag efetr skolan blir det att pka hem till Lisa och plugga ! sjukt vad duktiga vi är ! Nej dags att börja fixa sig och röra sig mot skolan, ciao


 
det var den ända bilden som ville funka,
världens vackraste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0