Jag älskar att somna bredvid dig.
Jag älskar att vakna bredvid dig.
Jag älskar att vara med dig.
Jag älskar ditt leende.
Jag älskar din röst.
Jag älskar din personlighet.
Jag äslkar dig kropp.
Jag älskar hur du tar på mig
Jag älskar hur du tittar på mig.
Jag älskar hur du pratar med mig.
Jag älskar när du kallar mig älskling.
Jag älskar att få känna värmen från din kropp.
Jag älskar dig



Hur mycket jag än skriver elelr säger så kan jag inte beskriva med ord hur otroligt glad jag är att just du är min. Jag är så glad att jag gjorde rätt beslut, jag är så glad över att just jag får vara med dig.
Du är underbar !


Kommentarer
Postat av: BARA DIN!

Jag är så sjukt glad att du gjorde beslutet som du gjorde och att du tillslut blev min efter allt.. Jag älskar dig Nicole precis som du är och saknar dig så OTROLIGT mycket! =( <3

2010-12-20 @ 17:11:38
Postat av: BARA DIN!

Jag är så sjukt glad att du gjorde beslutet som du gjorde och att du tillslut blev min efter allt.. Jag älskar dig Nicole precis som du är och saknar dig så OTROLIGT mycket! =( <3

2010-12-20 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0