:(

Usch idag åkte Johan ifrån mig, fan var riktigt jobbigt att säga hejdå faktiskt. Fick både hålla in tårarna och on i magen :( Haha nej vi klarar nog oss det är ju trots allt bara 2 veckor ! Nej inte bara..... :( nej nu ska jag sluta gnälla och visa vad jag fått av mina fina istället :)

När vi precis hade duschat kom han med den här ( han tyckte synd om mig att jag skulle va så blek här hemma )



När vi ska gå ut från badrummet får jag då.....
Och han vet dock att jag inte gillar att få presenter !!




och sen då i bilen påväg till Arlanda kommer min sötaste med den här ...


och ett jättefint hejdå sms.... Min fina :(



Nej snart ska jag ut och möta Alice :) Mys Puss !!!♥

Kommentarer
Postat av: din RIKTIGA älskling.

halsbandet köpte han för att jag sa att du skulle tycka om det :D::D jag är bäst. älskar dig stumpan!!!

2010-12-13 @ 09:56:29
URL: http://lisapremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0