äcklad

Att man blir äcklad av sig själv är nog inte världens bästa känsla. Jag vill inte ens se mig själv i spegeln. Ibland förstår jag inte vad fan jag håller på med, hur dum får man vara egentligen. Att såra någon man älskar är det sista man ska göra. Men jag lyckades som vanligt. Jag lyckas alltid va den elaka. Fan. Är det för jag vill få bekräftat att jag är älskad av den personen, kolla om den bryr sig komma om den verklgen tycker om mig? Jag vet inte med något jävla fel är de. Men man lär sig av sina misstag så är de, man gör dom och sen aldrig mer. Och det vet jag dethär kommer aldrig någonsin hända igen. Det finns inte ens chans. Du är värd någon bättre än mig och det vet du själv. Jag räcker inte till för dig, men jag förösker ska du veta. Jag förösker bli den där " gulliga tjejen" som du vill ha. Men de är svårare än jag trodde att ändra sin personlighet, men för din skull så gör jag de för jag vill de, jag vill att bara bara du ska älska mig. Jag vill inte ha någon annans kärlek utan bara din! Förlåt för jag inte är som du vill att jag ska vara, men jag ska kämpa ännu mer för att bli den du vill!
Förlåt för jag svikit dig, men jag lovar jag ska gottgöra dig. Jag ska göra allt för att du ska få tillbaka till förtroende för mig, verkligen allt. Jag vet inte vad jag ska säga, jag vill bara att du ska mig förlåta vilket jag vet att du har men förlåta dig själv också. Jag längtar tills jag kommer hem och får se dig, se min mina underbara. Du är det bästa som kunnat  hända mig, jag kommer aldrig hitta någon bättre än dig! Jag vill bara vara me dig hela tiden. Förlåt för de jag gjort jag hatar mig själv. Jag skäms något otroligt mycket ska du veta, jag kommer inte kunna titta i dina ögon utan att skämas. Jag blir äcklad av mig själv, jag hatar de jag gjort. Men jag kunde inte vara tyst, jag behövde vara ärlig mot dig! Jag kan inte ljuga för dig de går inte, jag vill inte göra de heller jag vill bara vara ärlig mot dig. Du betyder så något otroligt mycket så jag vägrar jag vägrar att riskera in att förlora idg igen. Jag har insett vem det är jag vill delas mitt liv med, och honom vägrar jag att förlora ! Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du varit otrogen?

2010-12-24 @ 01:01:52
Postat av: Anonym

har du hållit på med någon annan?

2010-12-24 @ 22:29:07
Postat av: Anonym

stå bara för du har hållit på med din plastbrorsa

2010-12-29 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0